wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Okamgnienie (Doświadczenie źródłowe a granice filozofii)4

Kontakt

Producenci

Opinia o produkcie

Używam wiele szamponów i odżywek w pudrze zakupionych w tym sklepie i wszystkie są świetne. Bardzo polecam.
Ocena produktu 5/5

Systemy płatności

  • PayU
Okamgnienie (Doświadczenie źródłowe a granice filozofii)
Super promocja

Okamgnienie (Doświadczenie źródłowe a granice filozofii)

Koszt wysyłki: od 11.00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 15.00 zł
Odbiór osobisty - 0.00 zł
InPost Paczkomaty24 - 13.00 zł
Poczta Polska Kurier48 - 11.00 zł

Cena: 36.00 zł

Cena poprzednia: 48.00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

 

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział I
Odkrywanie źródłowej sfery doświadczenia we wczesnej fenomenologii Husserla i Heideggera

Rozdział II
Kwestia czasu a destrukcja tradycyjnej ontologii

Rozdział III
Okamgnienie jako źródłowe doświadczenie bycia według Sein und Zeit Heideggera
1. Bycie Dasein
2. Czasowość Dasein
3. Okamgnienie Dasein

Rozdział IV
Metafizyka Sein und Zeit Heideggera

Rozdział V
Derridy dekonstrukcja doświadczenia źródłowego
1. Lebendige Gegenwart Husserla
2. Husserla teoria czasu
3. Dekonstrukcja doświadczenia źródłowego w fenomenologii Husserla

Rozdział VI
Nieobecność źródła

Rozdział VII
Doświadczenie źródłowe a granice filozofii

Rozdział VIII
Doświadczenie źródłowe jako doświadczenie jawności
1. W stronę jawności
2. Jawność
3. Przebywanie w prześwicie a metafizyka
4. Wdawanie się w jawność: Gelassenheit/Skok
5. Czas-przestrzeń Otwartego
6. Okamgnienie jako źródłowe doświadczenie jawności
7. Mowa jawności

Zakończenie

Bibliografia

Nota o autorze

Cezary Woźniak (ur. 1961) studiował historię sztuki i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie w roku 1996 obronił doktorat na Wydziale Filozoficznym. Stypendysta GFPS na Uniwersytecie w Wuppertalu. Autor książki Martina Heideggera myślenie sztuki. Publikował m.in. w Kwartalniku Filozoficznym i Principiach. Obecnie pracuje jako adiunkt w Instytucie Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Str. 340

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję